Pixel Awards 2024

Pixel Awards arrangeres av SR Event, en ungdomsbedrift som drives av elever fra 2. klasse på utdanningsprogrammet Salg service og reiseliv ved Mailand videregående skole.  ​Gjennom ungdomsbedriften SR Event oppnår klassen mange av kompetansemålene innenfor programfagene og praktisering av entreprenørielle arbeidsmetoder. Dessuten har metodene en praktisk tilnærming og gir elevene en viktig erfaring i å fungere som team innenfor administrasjon, markedsføring og vertskapsrollen.

Storstua på Lørenskog hus var fullsatt med foreldre, lærere og ikke minst elever fra de forskjellige utdanningsprogrammene for kveldens arrangement som besto av forskjellige opptredener og prisutdelinger. Et lite innblikk kan man få gjennom bildegalleriet over og under.